0
Your Cart
0
Your Cart

Tagastamine

Ma väga loodan, et minu käsitöö toob rõõmu ja oled oma ostudega rahul. Kui peaks aga juhtuma, et ostetud ese Teile mingil põhjusel ei sobi, siis võtan selle rõõmuga tagasi. Minu ainus palve on, et pakiksite selle väga korralikult, et ese ilusti tervelt kohale jõuaks. Eriti oluline on see keraamika puhul.

Ostust on võimalik taganeda 14 päeva jooksul peale paki kätte saamist. Täpsema tegevusjuhise leiab Müügitingimuste lehelt või võttes ühendust e-posti aadressil info@tassimeister.ee .

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale, defektiga või kahjustada saanud toode).  Eelistatud tagastusviis on SmartPost Itella pakiautomaatide kaudu. Kasutades keraamika tagastamiseks Omniva pakiautomaati, tuleb kindlasti valida ettevaatliku käitlemise lisateenus. Konkreetse tagastusviisi ja sihtkoha lepime kokku peale tagastusavalduse esitamist.

Keraamika pakkimisel oleks kõige parem, kui kasutaksite pakendit, milles toode saabus. Oluline on ümbritseda toode mitmes kihis mullikilega, lisada täiendavad mullikilest pehmendused sangadele, nuppudele ja muudele väljaulatuvatele osadele. Erinevad esemed ei tohi omavahel kokku puutuda, samuti mitte olla kontaktis karbi välisseinaga. Tühimikud mullikilest pakendi ja karbi seinte vahel tuleb täita ribastatud papi, pakkepaberi või muu sobiva täitematerjaliga. Peale karbi sulgemist, ei tohi toode karbi raputamisel loksuda. Võimaluse korral oleks hea lisada pakile ka õrna pakendi kleebised (punane klaasi märk).

Täpsemaid pakkimise juhiseid leiab transporditeenuste pakkujate kodulehtedelt: Smartpost , DPD , Omniva .

Veebipoel on õigus keelduda raha tagastamisest, kui puuduliku või ebasobiva pakkimise tõttu on ese tagasisaatmisel transpordi käigus kahjustada saanud.

Kudumite tagastamise puhul on oluline, et neil ei oleks kandmisjälgi (kandmisele iseloomulikku venimist, parfüümi või kosmeetikatoodete jälgi). Kui toodet on enne tagastamist pestud, annab see alust järeldada, et seda on kantud.

Kui ostja ei lähe pakile määratud ajavahemiku jooksul järele, siis kannab ostja kõik paki tagastamise või pikemaajalise hoiustamisega seotud ning muud tekkida võivad kulud.

Tassimeistri e-pood on liitunud Eesti Pakendiringlusega ja ostuga kaasa tulnud pakkematerjale e-pood tagasi ei võta. Need saab jätta Pakendiringluse konteinertesse, mille asukohad leiab siit.